Politika kvaliteta
Kvalitet je ključni razlog postizanja i održavanja visokog nivoa poverenja klijenata u brendove koje zastupamo i našu kompaniju i predstavlja platformu za postizanje održivog rasta i razvoja. To poverenje se temelji na kvalitetu i ugledu, kao i visokim standardima koji su se godinama stvarali. Kvalitetno poslovanje, još od osnivanja 1991. godine, predstavlja osnovno opredeljenje kompanije HARDGRADNJA.
Politika kvaliteta kompanije HARDGRADNJA je zasnovana na savremenim tržišno orjentisanim principima:
- Ispunjavamo zahteve, potrebe i očekivanja svakog pojedinačnog klijenta i gradimo dugoročne partnerske odnose sa klijentima.
- Održavanje visokog nivoa kvaliteta proizvoda, tačnost isporuke, konkurentskim odnosom cene i kvaliteta, postavljamo temelje poverenja naših klijenata.
- Zaposleni su jedan od osnovnih oslonaca našeg postojanja i razvoja, stoga konstantnim podsticanjem stručnog usavršavanja ljudskih resursa kroz interne i eksterne edukacije, ostvarujemo visoki nivo stručnosti i kompetentnosti rukovodstva i zaposlenih.
- Uspostavljanje partnerskih odnosa sa dobavljačima i njihova sposobnost da se prilagode zahtevima tržišta jedan su od važnih elemenata za poboljšanje kvaliteta.
- Vođeni principom neprekidnog napretka, radimo na izgradnji imidža kompanije i povećavanju tržišnog učešća.
- Doslednim poštovanjem zakona, propisa, standard kao i ugovornih obaveza obezbeđujemo kontinuirani rad kompanije.